petrasophie.reismee.nl

Morrege! is het zover..

Hellow dear friends,

Om 7u komt George mij oppikken om me naar Zaventem te brengen. Wel een beetje opgewonden - wie zen schitterend idee was dat eigenlijk om 2 maanden naar India te gaan ??!

DE rugzak is voor 90 % percent gepakt, dus een paar uurtjes slaapkan er nog wel af.

Binnen dit en 36u zit ik op het strand met een cocktail ..of twee, en zal ik eens rustig nadenken wat ik ter vervanging van mijn afgelaste Rajasthan tour ga doen.

Maar eerst daar geraken ;-)

Kiss

tbc..

Reacties

Reacties

Filip Vandenven

Hey Petra,
Enjoy your travels, make sure to post some pics. By the way, good initiative this blog.
Ciao,
Filip

Wim De Wilde

Hey schatteloeke!
Sorry dat ik u gemist heb voor uw vertrek maar maak dat zeker nog goed.
Veel plezier,een bom ervaring en cultuur toegewenst!
En wees voorzichtig...

Leuk initiatief deze blog.
Hou ons op de hoogte!

xxx

cato

hey sis hoop dat alles goed verlopen is en hoop snel wat nieuws en foto's te zien!xxxxx

Pia

Pé , eerst en vooral "genieten " daar , hé , relax ;-) en ga je heel de reis meevolgen natuurlijk ! Liefs xxx

muriel

wij barsten vn ongedult op verhalen en foto's!!???

R.

Ennuh, hoe zit het nu? Of hebben ze daar geen internet? :-p

Paul

Hé Petra, tof om eindelijk iets te horen.
Voor zover ik kan lezen alleen maar leuke adventures en challenges, great ! volgende keer een fotoke derbij?
Enjoy, have fun en probeer toch een beetje X'mas sfeer mee te pikken, x paul

cato

hey sis, zo te zien vlot het wel daar ginder in india! je hebt precies niet still gezeten, vanavond is het bij ons te doen morgen bij ons mama! merry x-mas en heb je reisverhaal afgedrukt voor ons mama en ingepakt!lol xxx tot binnenkort

Pia

hahaha cato , ja , een goei idee trouwens ;-)

toedeloe

was heel blij om jullie te horen gisteren Xxx zit nu in Allepey - vanavond nachtbus nr Bangalore ;-0

Pia

Ja hé Pé , je stond precies naast ons , zo'n goede verbinding zeg ;-) ...maar je klinkt goed , dus geen zorgen maken , denk ik maar :-) liefs en tot hoors ! xxx

Philippe

Zo te zien weeral genoeg sensaties en ervaringen om van te genieten, enjoy en tot hoors ;-)

Francis

Très intéressante, mais quand est-ce que tu fais le blog en version sous-titrée... Je n'ai rine compris. Tu écris en Anversois???? Bye bye. Have fun.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!