petrasophie.reismee.nl

Bekkenroderend noem ik dat zo n kamelenritje

6 jan 09. papa verjaarde normaal vandaag..

Men laatste avond in JAISELMER. Ben hier langer gebleven dan voorzienwant die treinrit is me toch niet echt goed bekomen. Denk niet dat ik nog veel nachttreinen ga nemen in India; heul veel heul arm volk op de peronnen die me nogal raar bekeken ( heel donkere sfeer ) en in de trein was hetgierend koud dus gisteren griep en heel de dag op men kamer gebleven. Heb dan maar HETboek over India helemaal uigelezen ' The holy cow and other Indian stories' ( leest als een trein ). Plan was omgisteren al door te reizen nr Jodhpur, maar dat zal er niet meer van komen voor de VIPASSANA. Misschien daarna..

JAISELMER iseen woestijstadje naar men hart -rustig - laagbouw rond een fort waar een vierde van deJaselmerers wonen-daarrond desert -zeer regelmatig F16's die overvliegen ( 80 km van grens Pakistan ) - zou hierwel enkele weken kunnen doorbrengen ( haha begin al te denken in 'travellers' tijden- alsof ik alle tijd van de wereld heb ). Camelsafari was ook heelrelaxte ervaring. Ik zatnatuurlijk weer op de enige bronstige kameel van de groep - maar soit, dan weet ikweeral wathet wil zeggen als ik nog eens ergens van dat doordringend diffuus onderbuikgegorgelhoor .

Morgenvroeg busrit van12u terug nr Jaipur , daar overnachten en de volgende dag om 4uverwachten ze mij in het mediatiecentrum in debergen daar.

Probeer in Jaipur nog even online te gaan voor men 10 dagen stilte..

Kiss,

Petra

Reacties

Reacties

Frank Safranek

hoi Petra, supertof om je te lezen, aanstekelijkvoor mijn verbeelding en al goed gelachen ook. Vriendin van me heeft onlangs Vipassana gedaan, ben benieuwd hoe het voor je gaat zijn en volle bewondering dat je het doet. ...Good silence, good travels & good luck!

Pia

Hoi Pé , ik zal eens aan je denken als je daar aan het mediteren bent , hé , kon ik dat ook maar meedoen , zou mij goeddoen , denk ik...en zo te horen , heb jij je nog geen minuut verveelt , hé , goed zo ! tot hoors en doe het goed daar in de bergen , dat je er als een relaxed mens terug uitkomt ;-) en er weer stevig tegenaan kan :-) xxx en vooral ; blijf voorzichtig !

Luc

Schitterend alweer !
Verloopt de postbedeling daar ook zo vlot ? :-)

Katja

Peke, schat!
Eindelijk even tijd om rustig je verhalen te lezen!
Hopelijk kan je nog even bloggen vooraleer je de stilte induikt. 10 dagen meditatie en rust, daar benijd ik je echt om! Geniet ervan! Ik kijk er alvast naar uit om het vervolg te lezen van deze fantastische reis!
Love ya!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!