petrasophie.reismee.nl

tel nr India Petra 0091 9960 433 288

Wie mij deze week zijn adres doorstuurt, stuur ik een kaartje vanuit India. Xx

dirk

ik ben echt blij iets van jou te horen
ik lees het hele verhaal vanavond thuis wel door want het lijkt mij spannend
kaartje altijd welkom kONINGIN ASTRIDSTRAAT 9
in 9250 Waasmunster
hierbij nogmaals mijn beste wensen voor een mooi liedevol jaar

liefdevol natuurlijk

Belgie
xxx

Hilde

Liefste schat,
Ik ben blij te horen dat je het goed maakt !
Het klinkt allemaal wel erg spannend, maar ook heel zen !
Ben benieuwd hoe spiritueel ons Petrake zal terugkomen van deze aparte en zo andere wereld !
Geniet er nog van !

nathalie

Straatman
marienlaan 7
2650 Edegem

Zeg die meditatie lijkt me toch niet zo leuk; wanneer do you come back
XXX

Katja

Lieve Peke

Wat een fantastische ervaring moet dat geweest zijn. Superknap van je hoor, dat je zo hebt doorgezet. Ik denk dat ik er al lang de brui aan zou hebben gegeven en mijn pijnlijke ledematen ergens op een strand zou hebben neergevlijd. In het zonnetje met een lekker cocktailtje erbij kan een mens soms ook verbazingwekkend goed mediteren ;-)
Grapje hoor, ik wil zeker geen afbreuk doen aan deze ongetwijfeld unieke belevenis, noch aan je wilskracht!
Hier in België is de sfeer ondertussen een pak minder "zen". De verschrikkelijke gebeurtenissen beheersen hier het nieuws en onze harten.
Geniet er nog van lieve schat en ik hoop je dat je nog prachtige dingen ziet en meemaakt! Tot gauw!
Adres per sms!

Liefs
Keet

Annick

Hi Petra, Seems to be a very exciting experience you're living, so... just enjoy!

The seat behind me is empty... I have the impression you 're in a meeting and you'll come back in a few minutes ... :)

dirk

goeie morgen petraatje, goe geslapen
wanneer krijgen we nog eens een verhaaltje . Of hou je nu alles voor jouw thuiskomst . Nog veel plezier en tot binnenkort